kutgun İyi akşamlar havlar gibi öksürmesi başladı uyuyor şuan ama öksürüyor da ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz cortior ve ventolin var elimde
Pnaar34 kutgun biz evde buhar vermeye calistik baktik olmuyor hemen acile gittik 4 kez buhar aldi anca gecti 😔
Elf123 kutgun geçen hafta oğlum oldu cortior sabah akşam iyileşene kadar kullandı üç gün ama hastanede hava verildi orda iyi geldi ona evde devam ettik evde ayrıca alerji şurubu burun sipreyi burnunu temizledim iyi gibi ama kontrole götüreceğim yarın
hogwarts kutgun benım oğlum da krup oldu biz öksürdüğü zaman pencereyi açıp hava almasını sağlıyorduk öksürüğü kesiliyordu
kutgun hogwarts öksürük artınca uyandırıp ventolin buhar yaptım bir dahakine dediğinizi yapayım en iyis