Aslanbebek38 Arkadaşlar lütfen yardım edin bebeğim 3 gündür kabız. Anne sütü alıyor ek gıdaya geçmedik. Zaten son 1 aydır 1 gün yapıyor bir gün yapmıyor. Yarın doktora gidicem ama sizlerinde ekstra yaptığı birşey varmı tecrübeli annelerim.