Yasmn_17 Doktorumuz bize o damlayı her yemekte vermeniz lazım demişti kullandık ama bizde hiç bir işe yaramadı hemde sürekli verince artık midesi bulanmaya başladı çocuğun. Başka damla yazdı metsil ismi günde 3 kere kullanıyoruz hem kullanım açısından iyi hemde bize iyi geldi bu