Kızlar bu kış annemlere geçmiştik 2-3 aylığına. Arada eve gidip geldim suladım ama en son gittiğimde baktım ki soğuktan hep yaprakları sararmış bozulmuş 5tane orkide. Acaba baharda yeni yaprak sürerse düzelir mi çöp mü oldular yoksa? Kökleri sağlam ama gövdesine bakmadım hiç.