Kerem0210 Çalışmaya başlamam lazım. Ama bebeğim prematüre doğdu bırakamıyorum kimseye. Heyet alanlar nasıl alıyorsunuz ? Çok çaresiz kaldım
Ess92 Kerem0210 genelde özel hastanelerde durumu anlatınca verebiliyorlar tabiki doktorun insiyatifinde bir şansınızı deneyin