Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1 haftadır kuru öksürük var doktora gittik ciğerleri iyi boğazı hafif kızarık geniz akıntısı olmuş dedi zaditen şurup calpol bir de serum fizyolojik verdi günde 3 kefe nebülazatör yapıyorum gün içinde de var ama geceleri uyurken uykusundan uyanıyor ve deli gibi öksürüyor kusarcasına boğulurcasına öksürüyor evde tedavi olarak birkac şey denedim biraz geçiyor gibi oldu ama sonrasında yine normale döndü gece inanılmaz kötü oluyor kaldırıp sırtına vurmak zorunda kalıyorum bu durumu yaşayan var mı tavsiyeleriniz varsa söylerseniz çok mutlu olurum.