Btl25
5 aylık oğlum alerjisi olduğu için anne sütü ve bu mamayı vermeye başldım akşamlrı sadece tok tutusun diye az bişey veriyom onu bile içmiyo napcamm benn
fatmakaraca
canım içine biraz pekmez koy, bu mama çok güzel bir mama, inşallah içer
nagehanyorulmaz
İçine vanilya katabilirsiniz belki daha kolay içer.
burcusenova
bu mama aptamilin yeni çıkan ve içerik olarak çok iyi olduğu söylenen mama sanırım. inşallah içer, bizimki büyüdü o zaman prosyneo yoktu
selmapinar
sulukla filan deneyin aptamil prosyneoyu ayrıca azcık içine pekmez katın