irinasofia Kızlar iyi akşamlar lepistes balık aldım hamile kaldı baya şişti yavruluga aldık ama dogurmuyor bı turlu 🤦🏼♀️bana dert oldu yeminle evinde bakan var mı
Ozge_efe_umay irinasofia bizde baktık bir ara eşim kendisi doğurtuyordu çünkü yavrulukta doğurup yavruları yiyebiliyor
Sare_nuhaninannesi_05 irinasofia Ben kendim besliyorum canım büyük akvaryumda kendisi doguruyordu hiç bir müdahalede bulunuyordum dogurunca direk alıp yavruluga koyuyordum🥰
Ankakusu35 irinasofia bizde var büyüdü yavrular sessizliği seviyolar üç kere doğurdu üçünde de biz evde yokken doğmuşlardı gelince yavruluğa koyduk ☺️
irinasofia Sare_nuhaninannesi_05 diğer balıklar yavruları yer diye yavruluga aldık kendi yavrusunu yer mi peki
irinasofia Dimitrina_kovaceva baktım cnmda ben dogurtamam korkarım kendi kendine doğurur mu onu bilemedim
Deletedmom_875 Ben bakmadım da eşimin kuzeni bi erkek bi dişi bakıyordu özellikle hamile dişi almıştı. Erkek ve disiyi de yanlış hatirlamiyorsam ayrı koymuştu hamileyken. Doğurunca yavruları almıştı direkt yavruluga
Deletedmom_875 irinasofia Biraz zaman alıyor sanırım ya, ben heveslenince sana da alacam hamile diye tutturdu bi ara sonra ben vazgeçtim bakamam diye 🙂