Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin uyku düzeni doğduğundan beri hep çok iyiydi ama 2 aydır geceleri sürekli uyanıyor uyumakta zorlanıyor. Önceden emerdi hemen yatağa yatar uyurdu ama şimdi tam tersi kucağımda emerken uyuyor. Yatağına yatırıyorum hemn oturuyor ağlıyor. Tekrar sallıyorum ama illa emmek istiyor ağlıyor tepiniyor tekrar emziriyorum yine ağlıyor. Eşim kucağında dolandırıyor pış pış yapıyor yokkk🙄🥺 sabaha kadar uyuyor uyanıyor yanıma alıyorum en son emerek uyuyo. Gece beslenmesini nasıl kesmem gerekiyor onu da bilmiyorum çok zorluyor cidden. Birde taşınıyoruz gerçekten yorucu🥲 Azı dişleri çıkıyor tedagil veriyorum faydası oldu ama uyku düzeni bozuldu.