sumeyyekagan kuzum benimde öyleydi. 4 ay sonra düzeldi. Hep burnundan süt geldi doktor başını biraz kaldır emzirirken dedi. Yine geldi yani ara ara. Bazen yatarak bazen yaslanarak emzirdim. Sütün terbiye olcak bebeğin emmesine göre düzelecek merak etme