Merhaba, bebeğim 5,5 aylık oldu. Son 1 aydır sütüm çok azaldı. Arttırmak için elimden geleni yapıyorum hem beslenme olarak (bol su, tahin, dereotu, bulgur, rezene, dut, hurma vs. Ezberledim artık) hemde takviye olarak 1 şişe bestlak bitirdim şimdide solgar içiyorum. Ama genede sütüm bebeğimi doyurmaya yetmiyo şuanda hem emziriyorum hemde önceden sağıp buzluğa koyduğum sütlerden veriyorum. Ama onlar bitince mama vermek zorunda kalıcam. Doktora dedim ki artık ek gıda başliyim. Ek gıda+meme devam ediyim. En azından tadım günlerini geçene kadar buzluktaki sütlerden vermeye devam ederim. Sütler bitincede tadım bitmiş olur artık çorba, yoğurt, meyve, muhallebi falan yanına meme veririm böylece hiç mamaya başlamış olmam. Ama ek gıdaya yok dedi sütünüzü sağın verin dedi ama yok ki süt yarım saat sağıyorum 20ml anca çıkıyo nasıl doysun çocuk 20yle. Doktoru dinlemeyip ek gıda tadımlara başlamak istiyorum ama tecrübeli annelerden fikir almak istedim😢