Kızlar son adet tarihim 8 Ocak geçen hafta doktora gittim kese var bebekte çok küçük dedi beta HCG de yüksek çıktı bu gün başka bir doktora tekrar gittim baştan tarihi çok erken görülmez belki dedi sonra bakar bakmaz ultrason dan göremedim alttan bakayım dedi bende bir kaç kişiden ilk haftalarda alttan muane olduktan sonra düşük yapan duymuştum belki alakasız ama açıkçası yaptırmak istemedim çıktım geldim şuan beynim çorba gibi dış gebelik falan mıydı acaba neden görmedi ilgilenmedi diye mi acaba geçen hafta gören nasıl gördü dış gebelik olsaydı hiç mi görülmezdi