Bebeğim 22 günlük ilk başlarda sarılık vardı ama hemen geçti mama verdiğim için. Hala 2 saatte bir mama veriyorum anne sütü de çok az da olsa alıyor. Sorum şu bazen uykusundan uyanmıyor uykusundayken biberonla mama veriyorum hiç uyanmadan onu içiyor uyumaya devam ediyor. Gazını almak için kucağıma alıyorum bazen gazı çıkmıyor. Karnı doydu diyerek beşiğine yan yatırıyorum. Uyanmasını mı beklemeliyim acaba? Çünkü bugün yanındaydım ve düz dönmüş kafasını burnundan ve ağzından kusarken gördüm hemen kaldırdım bunun için ne yapmak lazım