Kızlar sadece anne sütüyle besleniyor kızım kilosu boyu gayet iyi şuan 3 ay 10 günlük dünden beri asla emmiyor yani çığlık cigliga agliyor memeye tutunca sadece uyku halinde veya sagarak verdim meme reddimi oluyor artık sinirden oturup ağlamaya basladim yardımcı olur musunuz