Doğumdan hemen sonra başladı diyemem şu an 50 günlüğüz ve belim artık kopucak gibi hissediyorum. Bu sezeryandan sonra olur dedikleri ağrı mı yoksa bebekten mi kaynaklanıyor anlamanın ve sezeryandan kaynaklıysa geçirmenin bir yolu var mı acaba? Resmen günü zor bitiriyorum bebekten çok belim yoruyor beni.