Ben 2 haftadir cok agir bir grip gecirdim, yani artik neydi bilmiyorum ama bogaz agrisi, ishal, bas agrisi, tum vucudum agriyordu, oksuruk, karin agrisi, mide bulantisi, kusmak ve 38,5 derece ates. Kizimda 5,5 aylik onunda atesi cikti. Ben evde parol kullandim, bol limonlu caylar ictim, ilik suyla dus aldim, zar zor toparlandim. Doktora gitmedim, Turkiyede olsaydim kesin giderdim ama. Yasadigim ulkede bu gibi durumlarda bir sey yapmiyorlar kendi kendine gecmesibi bekliyorlar 🥲 gecti de ama nasil gecti ben bilirin