Kızlar emzirme sırasında bebeğin başı biraz dik olacak diye biliyorum ancak emzirme yastığı kullanmak istiyorum onda yan yatma pozisyonunda tamamen yastığa paralel oluyor kafası elimi başının altına koymama rağmen, yukarıda olmuyor yani. Yanlış pozisyonda olsun ya da boğazına süt kaçsın istemiyorum nasıl tutacağımı şaşıyorum siz nasıl yapıyorsunuz kafası yukarı oluyor mu