Kızlar benim sütum önceden şekerli güzel bir şeydi. Yaklaşık 2 haftadır bebeğimde meme reddi vardi. İçtiğini de kusuyor, posa haline gelmeden direk kusuyor ve mama yemek istiyor sürekli. Bugün sağıp vereyim dedim. 30 CC verdim durmuyordu devamını sagdim 30 CC kwndar anca çıkınca atayım dedim saklamaya gerek yok. Sonra ziyan olmasın içiyim bari dedim. O kadar iğrenç bir tat var ki… Benim bile mogdem bulandı çok kötü. Sizce neden böyle oldu. Bu ara hiç vermesem mi meme acaba? Kafam çok karışık? 4 ay 23 günlük