Ngss Zeynebimm66 canım uyuz ailecek 3 gün üst üste kükürtlü karışım kullanın evzanler yaptiryor sonra temizlik 60 derec herşey yıka sonra geviyor inşallah ama evdekiler muhakkak hepsi kullanacak sonra başa sarar 10 gün tedavi sadece korkmayın biter
YagmurKoksal Evet çok benziyor karnında kasıklarında ellerinde de varsa uyuz ihtimali yüksek yine de bi cildiyeye görğnmek lazm
Zeynebimm66 Karnında minik döküntü şeklinde aşırı kalınmadığı için üstüne kondurmadım ama 2 haftadır kendim çok kötüyüm çok yıpratıcı
Zeynebimm66 Ngss Sizin çok kaşıntı var mıydı kızım çok nadir kaşınıyor gecw de 1 2 defa o yüzden hala konduramıyrm
Zeynebimm66 Aynen canım yıkıyorum evi sürekli sirkeyle çamaşır suyuyla siliyorum bi karışım kullandık sıvı haldeydi ecz hazırladı ama ne olduğunu bilnyrn fayda etmedi
Selmanur_a Zeynebimm66 galiba bize de bulaştı kafayı yiyeceğim bir aydır kızım rahatsızdı yenş düzeliyordu göğüslerindnen üzeri ısılık gibi her yeri
Selmanur_a Zeynebimm66 kayınvalidem uyuz olanlarla oturup kalkmış sonradan söyledi büyük ihtimal olduk 🤦🏻♀️😩 ama bir ihtimal olsun ve olmamış olalım inşallah
Ngss Zeynebimm66 evet geceleri kozim kasiniyordu kükürtlü karışım yaptır eczane 3 gün üst üste kullan evdekiler hepsi ama sonra bana çok dua ediceksin 1 hafta sonra sonucek onlar 4. Günde temzilik yap evi baştan asagiya
Zeynebimm66 Selmanur_a Bu çevre faktörü zaten her şeyin başı sen geciktirmeden cildiyeye bi götür için rahatlasın en azından biz yaşadığımız ilçede bulamıyrz doktor il de de doktor yok şaştım kaldm
Zeynebimm66 Selmanur_a sevindim canım hastalıktan sonra da döküntü olmuştur rabbim herkesi korusun bu hastalıktan