Arkadaşlar bebeğimiz bir hafta önce doğdu ve küvezdeydi doktorda karaciğerinde lezyon gördüğünü bi onkolojiye gitmemizi söyledi çok korkuyorumm ayrıca karnından damar yolu açıldı acaba bi etkisi varmıdır yada böyle durumla karşılaşan oldumu lütfen yazın 😞