Alara123 Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım bir hoş geldin alırım Geçelim soruma bebeklerinizi gece yıkıyor musunuz kızım 1 ay üç günlük bazı insanlar gece yıkanmaz diyor hurafedir ama sizede sormak istedim
Dedimolabilir Alara123 hosgeldin canim bende 15 gunluk anneyim ikinci kez ama 😊 yiksnir yavrum aksam yikarsan hem rahat uyur.
printhelloworld Alara123 benim kızım 4 aylık daha hiç gündüz yıkamadık ☺️ yıkayıp yatırıyorum rahat uyuyor o yüzden gece banyosunu tercih ediyoruz
Guly1 Alara123 benim lohusaligim yaza denk geldi her gun yikadim uykusundan once oyle rahatliyodu ki gaz sancilarina da iyi geliyordu cok sacmaliyolar artik
Poly-ana Alara123 Yıkanır canım ben havalar ısındıktan sonra banyosunu akşama alıcam daha rahat uykuya geçer diye
Alara123 Dedimolabilir teşekkür ederim masaAllah sagolun :)) haftada iki defa gündüz yıkıyorum bugün de banyo günüydü ama gece artık uyumuyor saat 3 e kadar dedim akşam yıkarım hem rahat da uyur :))
saricicekim Evet bazı buyukler bebeğin gece yıkanmayacağınj söylüyor yada banyo suyu dökülmezmiş ama bende 40ından sonra akşamları yıkıyorum daha rahat uyuyorlar
CizerBirAnne Alara123 hoşgeldin 🌸 dünyanın bi çok yerinde anneler çocuklarını akşam ya da gece yıkıyor uyku rutinine dahil edip. Bi bizde var böyle hurafeler 😃
delirmeceler Alara123 akşam 6.30 gibi yıkıyorum ikizlerimi şuan 3 günde bir yazın hergün yıkanacaklar
_Yenianne Alara123 bende akşamları yıkamayı tercih ediyorum. Denildiği gibi uykuya geçişi kolaylaşsın diye.
ivamu Alara123 8 ay 10 günlük bebeğim var istisna durumlar hariç göbeği düştüğünden beri her akşam yıkıyorum