Elifyigittt Sizinde bebekleriniz süt içerken nefesi kesilecekmiş gibi ses çıkarıyormu biz 40 günlük olucaz süt tazyikli olunca burulacakmış gibi ses çıkarıyor normal mi yoksa nefes borusunda bir sıkıntı mı var acaba
Guly1 Elifyigittt benimkide oyleydi duzeldi sonradan sutum terbiye olunca bazen uzun emzirmedigim zamanlarda yine bile yapiyo yutkunma sesiyle cok seviyorum hatta ben 🥰
tekbasimabakiyorum Elifyigittt benim sütüm tazyikli sanırım bazen boğazına kaciyor, öksürüyor. Yutkunma sesi çok normal ve hatta çok huzur verici 🤗
Elifyigittt tekbasimabakiyorum evet yutkunma sesi normal ama bizim ki süt çok gidince düdük sesi gibi bi ses çıkarıyor ondan dolayı