lavanta35 merhaba. Ben Malatya’da yaşıyorum. Deprem çok çok kötüydü. Maalesef Malatya’da oturulacak bina pek kalmadı. Şehri bitirdi deprem. Ailemin yanına geldim. Bütün çevrem şehri terk etti. Hepimizin evi ağır hasarlı. Malatya çok güzel, çok rahat yaşayabileceğiniz bir şehirdi depremden önce. Umarım bir an önce toparlanır. Biz süreç yoluna girer girmez Malatya’daki hayatımıza devam edeceğiz inşallah.