Selam güzel anneler. 4 ay 10 günlük minik bir cadım var benim. Kolik bebekti gerçekten koliği geçti gibi.. şimdide bağırıyor. Kendini bağırarak ifade ediyor gerçekten kafam şişti yani 🥲 acaba diyorum sesini mi keşfetti, yoksa sinirinden mi bağırıyor anlamıyorum. Varmı bizimki gibi çığırtkan bebişler acaba merak ettim? Napmak lazım?