SuPerisiiii Kızlar merhaba. bi arkadaşım bu 3.gün hastanede ama doğum bir türlü başlamıyor. Suni sancı vermişler ama asla doğum başlamıyor. Şimdi balon kreter vermişler aranızda bunu deneyimleyen oldu mu? Nasıl bir süreç bekliyor bizi