Merhaba anneler🌸
Bebeğim 2 ay 17 günlük. Şu An 2. Atak döneminde.
İlk başlarda uykuya dalması zor olduğu için beyaz gürültü dinletiyordum. Onu bırakmak kolay oldu açmadım alıştı. Ama evimizde 2 tane beşik var birisi eski usül beşikler gibi yana sallanan yeni tipte bir beşik. Diğeri de park beşik. Yer beşiğinde gündüz yatıyor sallıyorum. Park beşikte de geceleri yatıyor arada uyanırsa az sallayarak destekle uyutuyorum. Fakat ben sallamayı tamamen bırakmak istiyorum. Bi yere gidemiyorum gittiğimiz her yerde beşiklerini arıyor.
Şu An atak döneminde olduğu için stresli emziğe de alıştı. Çok ağladığı için beyaz gürültü açıyorum mecburen. Yani hepsi birleşti sallama-beyaz gürültü-emzik.
Sorularım şunlar olacak tecrübeli annelerimize;
🎃Beşikte sallamayı Nasıl bıraktırabilirim?
🎃0-6 ayda illa destekle mi uyuması gerekiyor (sallama, emzik, beyaz gürültü, emerek, kucakta) böyle olmadan uyku mümkün değil mi? Bebek için sıkıntı oluşturur mu desteksiz uyku?
🎃 yoksa ben mi kafama çok takıyorum sallamaya devam mı edeyim🙈 bu işler nasıl olacak🙈