Twinsmom-- Destekli mi uyutuyorsunuz? Sallayarak ,emerek,kucakta gezdirerek,müzikle gibi … bunlardan biriyse ya da benzeri gece uyanmaları olabiliyormuş.Uyku eğitmenlerinin söylediği bu şekilde .Açıkçası benim oğlumda 7 aylık ama 3 kere falan uyanıyor.Birinde mutlaka acıkmış oluyor ama diğerlerinde emin olamıyorum bazen gazı oluyor gibi geliyor bazen kucağıma alır almaz uyuyor .Ama sabaha kadar delilsiz uyumuyor.Yani uyanmıyor da hemen geri dalıyor anında.Sanırım bir destek arıyor.Kucağımda uyuyor benim oğlum.Ben ona bağlıyorum.🫢