Baklavanida geçen hafta yaptım Tam 2 aylıkken bür problem olmadı annemler yanımdaydı ama çocuğum sıkıntı çıkarmadı hep uyudu . İniş ve kalkışlarda emzirin yada besleyin emzik berin ki yutkunsun diyorlar vermeye çalıştık emzik ama uyudu almadı . Yarında kızım be ben ikimiz geri uçacağız umarım bir sorun yaşanmaz.