Arkadaşlar çocuğum 2 yaşında ama hiç bişe yediremiyorum iştah açıcı suruba başladım sizler ne yapıyorsunuz yardım edin cidden sinirlerim bozuldu çalışma hayatında olduğum için kreşe yeni yazdırdım arkadaşlarından görür yer diye bugün ilk günü fena geçmedi ama hicbise yememiş ekmek dışında sizler ne yaptınız dış falan hepsi çıkmış hadi ondan desek ama olmuyor yemiyor etraf da çok can sıkıyor yok kreşe verme bu çocuk yemiyor olur orda falan saçma sapan düşünceler. Çocuğumun kilosu yerinde fakat böyle giderse zayıflar zorla ağzına bişe sokardim oda yok artik