100710 Bebeğim her mamayı içtikten sonra biraz kusuyor bunun sebebi ne olabilir anneler ve bu 2 numara mamanın biraz tadı değişik ve kokusu da değişik bu mamayı kullan ve memnun kalan anne var mı ?
Dygsnk Fazlasını cıkarıyo olabilirmi bende 1 numara kullanıyorum yakında 2 no geçicem kokusu pekte hoş değil😅