DuyguveUygar Hamileyken yapmıştım odasını. İlk zamanlar durdu tabi giren çıkan olmadı odaya, şu an beraber yatıyoruz daha odasına almadım ama orasının odası olduğunu biliyor fıtı fıtı odasına gidip oyuncak dolabından oyuncaklarını çıkarıyor oynuyor falan. 10,5 aylık. iyi ki yapmışım o zaman 10.000e yapmıştım odasını şu an aynı ürünlerle 22 civarında fiyatı