Mdngny sizi anliyorum. Bebeginiz kac aylik bilmiyorum ama dogdu eve geldi uyku sorunu basladi benimde oglumu . Bazi gunler ve cogu geceler ölmeyi bile hayal ederdim. Uyumayan cocuk cok buyuk bir sorun. İnanin ben oyle cok iyi anlarim ki 😞
Ama su an 28. Aydan sesleniyorum. Kesinlikle geciyor. Ben 3 saat kesintisiz uyudugumj hic bilmezdim. Aglardim hep.
20 aylikti oglum yanima alip emzirip uyutmayi denemistim. Emiyor uyuyordu yanimda. Cunku cocugu kucakta emzirip uyutup yerine yatirdigimizdada uykusu kaliteli olmazmis. Uyudugu yerde kalmaliymis bende boyle bir cozum bulmustum. Tam 25 ayllikken anne sutunu biraktik. Ve maksimum 10 gun sonra yasadigima inanamadim. Sabaha kadar uyudum ❤️ Oglen 2 saat uyuyor. İnanirmisin Allahim sana sukurler olsun diyip aglamistim