reyoliko Herkese merhaba. E bebekten gelecek ürünlerim vardı. Teslim tarihi bugün yazıyor. Saat 09:00-22:00 arası yazıyor. Gün içinde gelmedi. Akşam saatlerinde kargo geldiğinide hiç görmedim. Böyle birşey varmı?
Zlnmst reyoliko e bebek online’den sipariş vermedim daha önce ama hepsi buradadan çok sipariş veriyorum teslimat saat aralığını seçebiliyosunuz ben genelde akşam saatine istiyorum ve 10-11’de geliyo
Aselllll reyoliko bazen yetıstıremıyırlar yarın gelır cnm bugun gelmezse bıde özel kargonıle çalışıyorlar akşamda gelebılır
reyoliko Zlnmst Ya gerçekten mi? Ben aksam kargo dağıtıldığından bi haberderim 🙄 Yani daha önce hiç aksam saatinde kargom gelmemisti. Bugün gelirse ilk olucak
reyoliko NihansMom Müsteri hizmetlerini aradım kargo daha bulundugumuz sehre varmamıs diyor. Ama kargo takipte dağıtımda gözüküyor. Hareket halinde oldugu icin öyle gözükmüs dediler ben anlamadım bu işten bisey 🤦🏻♀️