İyi akşamlar kızlar. Bugün Kemal Paşa Tatlısı aldım. İlk defa yapacağım. Arkasında 5 su bardağı şeker diyor 1 paket(140gr) için 😳 Şaka gibi 😅Youtuba baktım Nefis yemek tariflerinden 2.5 su bardağı şeker kullanmış yine 140 gramlık bir paket için. Siz nasıl yapıyorsunuz?