Bende yakın zamanda böyle bir post açmıştım. 9 ay rutin kontrolünde 2000 üzeri çıktı diğer kan değerleri normaldi,doktorum çocuk metabolizma bölümü görsün dedi çok tedirgin oldum.Genelde düşüklüğü ile karşılaşılır.Geçen hafta gittik 1000 küsüre düşmüştü doktor tek başına bir anlam ifade etmiyor hastalık,ekstra takviye alımı vs sordu herhangi birşey yoktu takip önerdi sadece şuan için sıkıntı yok dedi.Bir hastalık enfeksiyon geçirirse vs yükselebiliyormuş yada kullandığınız takviye vs var mı acaba bizim d vitamini,demir damlası markasını vs sordu,siz şuan o dönemi geçmişsiniz de belki takviye vs veriyorsanız oda yükseltiyor olabilir.İçinizi ferah tutun bir problem olsa başka yerden de illaki bir açık verirdi diye düşünüyorum sağlıcakla🌸