Salina Buzluğa attığınız anne sütlerini nasıl kullanıyorsunuz? Mesela nasıl sıcaklığını ayarlıyorsunuz?
-erCansu- Salina cezvede su ısıtıyodum poşetyle birlikte içine koyuyom hemen ılıyo zateb süt içinde :)