Bebeğim 17 aylık beslenme reddi var 2 aylıktan beri zorla yiyor. Doktor Aç bırak demişti 20 saat aç kalmıştı yine yemedi tabi ki artık dayanamayıp zorla yedirdim her zamanki gibi.. Su bile içmiyor, anne sütü ya da mama da almıyor hiç acıkmıyor ne yapabilirim artık çok yıprandım