Endegerlimoglum ben bebeğim doğduğundan beri bu pişik kremini kullandım bende doktor tavsiyesi ile kullanmaya başladım. Çok iyi bir krem ve çok memnunum bebeğim pişik olmuştu bunu kullandım hemen etki etti bittikçe gidip eczaneden alıyorum kesinlikle kullanın pişik için