Linabuse1002 28 günlük bebişin var ve 3 gündür kaka yapamıyor mamasına zeytın yağ koydum, poposunu zeytın yağladım ve karnına zeytın yağ ile masaj da yaptım yine yapamıyor hem emiyor hem mama içiyor sizce başka çozumu olan varmı
Simy Linabuse1002 mamadan kaynaklıdır benimde bebeğim mamadan dolayı gabizlik çok yaşadı mamayı değiştirdim sorun çözüldü
Mrv_cnl Linabuse1002 zeytinyağını direk ağzına verin yarım çay kaşığı bir haftaya kadar normal diyo doktorlar mamanızı belki değiştirmeniz gerekiyor olabilr
Melekbas Linabuse1002 mama degistirincede kabiz olabiliyor doktorumuz bize 5 gune kadar normal demisti yapmazsa fitil alip ikiye bolup verebilirsiniz zeytinyagi ise yaramazsa
Simy Linabuse1002 Bebelac Gold önermem bnde onu kullandım kabız ve gaz problemi yaptı sma geçtim sma mama ne gabiz ne de gaz sorunumuz oldu ona geçince dört aylık bebeğim benimde
Linabuse1002 Mrv_cnl evet aptamıl kullanıyordum böyle kabız olumca bebelac gold a geçtim dünden beri onu verıyorum
YaseminAren Linabuse1002 yrnıdoganda 10 gune kadar nırmal dedı doktorumuz bızım de 5 6 gunhu bulurdu agtısı sancısı cok olurdu ama mamaya zeytınyagı koy durdu sadece 1 kere ben dayanamadım fıtıl aldım onu cok kullandırıp alıstırma demıstı
Linabuse1002 YaseminAren evet hemde doktor onay vermesı gerekmıs dırek ve czaneden alıp veremezmısız daha kucuk oldugı için zarar verıyormus bır yandanda almaktanda korktum bağışıklık kazanır dıe
Poly-ana Linabuse1002 biogia probiyotik damla kullanabilirsin canım eğer bebekte ağrı sıkıntı yaratıyorsa değilse sorun değil 10 güne kadar diye biliyorum
YaseminAren Linabuse1002 valla ben direk aldım eczavımınaradım verdı yarımdan az kullan ama bırdaha kullanma demıstı oaketten 3 4 tanr ara ara kullandım cok sukur faydası oldu tekrar da gerek olmadı
maniera Linabuse1002 maması iyi gelmiyor olabilir kullandığınız mamayı araştırın derim bi çok mama kabız yapıyor biz hipp organic kombiotic kullandık kullanıyoruz bize iyi geldi benim oğlumda ksbızlık yaşadı ozamanlar kullandığımız mama başkaydı mamadan olduğunu anladık ve değiştirdik tabiki sizde yemenize içmenize dikkat edin sadece zeytin yağıyla günü kurtarırsınız sonra yine aynısı olabilir o yüzden mamanıza bakın derim
Linabuse1002 maniera bebelac mamaya daha dun gectım aptamıl kabız yapınca daha kotu olmasın dıe hemen mama değiştim buda yaparsa ilerki zamanlarda artık yıne değiştircem
maniera Linabuse1002 bunların içerikleri temiz değil ya kabızlık kusma vs yapıyor hipp organik combiotic iyi araştırın derim
Gokce_anestezi Linabuse1002 Bebeklerin 10-15 güne kadar kaka yapmaması normal kabul edilir.🙏🏻 Fitil gibi uyaran vererek kaka yapacağı şeylerden uzak durmaya çalışmalısınız.(Son tercih olmalı ) Ama şu an gayet normal .
Linabuse1002 Gokce_anestezi teşekkur ederım en son care olarak goruyorum bende fitili cunku bağışıklık kazanıyormuş🙏🏻☺️