mekikkk merhaba. Benim de bebeğim 4 ay 10 günlük ek gıdaya geçtik doktor kontrolünde ama et tavuk tarzı şeyleri doktorum 7. Ayda başlamamı söyledi . Şu an için çok erken zaten şu an ek gıda sürecinde tadım yapıyoruz tam olarak başlamıyoruz ek gıdaya 1 ay sadece tadım yapıp sonra çorbalara vs. Başlayacağız biz doktorumuz öyle soyledi