Kızlar merhaba atak haftası doğacağı tarihe göre hesaplanıyor genelde ama benim kızım sanki kendi doğduğu tarihe göre gidiyor arada 11 gün var. Bugün doğduğu tarihe göre 4 ay atağı başlıyor ve emerken memeyle kavga etmeye başladı bu atağın göstergesi midir? Siz hangi tarihe göre hesaplıyorsunuz? Bir de harika haftalar programını kullanan varsa 4 ay atağıyla ilgili neler yazıyor gönderebilir misiniz?