Kızlar gece uyumadan önce biberonla mama vermek istiyorum. Kızım 10 aylık normalde emzırıyorum ama geceleri cok sık uyandıgından biberonla yatmadan mama verim diyorum gece uyanırsa yıne emzırırım. Ama bebelac gold 1-2-3 var arastırım dedim neye göre bu numaralar ve guzel mama mı memnun musunuz kullananlar yazabılır mı?