Kızlar bu gaz meselesi çok zorluyor. Kendimi çok kısıtladım ne yiyeceğimi şaşırdım. Gaz meselesi kişiseldir ama ben sebzeleri denemeye korkuyorum. Ispanak tüketmek istiyorum am gaz yapar mı bilmiyorum İnternette de her şey her bilgi doğru değil. Azar azar yiyorum bazı şeyleri ama bebeğim sancı çektiğini düşündükçe hiç bişey yiyesim gelmiyor. Et balık tavuk tüketiyorum sadece o da genelde tavuk tabi.