Merhaba. Benimde bebeğim 2 aylıkken hasta oldu. Öksürük, balgam, burun tıkanıklığı… Hepsini yaşadık. Bizim doktor maalesef ateş olduğu için antibiyotik vermişti. Ve kullandık. Ama öksürüğe iyi gelen şey hem hava vermek hem de günlük sakızını bilir misiniz ? Aktarlarda satılıyor. Ocakta kullanmayacağınız bir tavada yakın. Çıkan dumanı pamuğa hapsedin. Bir sürü videoları var. İsterseniz bi bakın. Çok sıcak değilken göğüsüne koyun. Ve gece onunla uyusun. Ertesi güne çok daha iyi olduğunu göreceksiniz. Ben neler neler yapmıştım. Bunu yaptığımın ertesi günü öksürüğü yok denecek kadar azalmıştı