Oğlum 1 hafta önce 2 yaşını doldurdu. 2 aydır gündüz beslenmesini kesmiştik, bikaç gece sadece 1 defa uyanınca oğlumun hazır olduğunu hissettim ve 2 gündür emzirmeyi tamamen kestim. İlk gece uyanınca pınar marka devam sütünden verdim. Dün gece uyanınca da yine süt verdim ama meme diye ağladı. Kısa bi süre çizgi film açtım, ona bakarken ağlaması kesildi, yine biraz süt verip uyuttum. Şimdilik sıkıntısız gibi görünüyor süreç.
Gelgelelim eşim erken davrandığımı düşünüyor. Bugün aşı için aile hekimine gittiğimde emiyor mu diye sordu. 2 gün önce kestiğimi söyleyince bişey demedi, ben de erken mi davrandım diye sordum, devam edebilirdiniz ama önemli değil dedi, ben de tekrar başlayayım mı dedim, kafa karışıklığı yaratır, bıraktıysanız devam etmeyin dedi.
Şimdi doktor da biraz “arada” konuşunca ben pişman oldum. Acaba erken mi davrandım diyorum ama 2 yıl da aslında iyi bir süre. Oğlum hazırmış ama ben hazır değilmişim sanırım. Emzirmeye devam etsem yine bir yerde kesmek gerekecek ama o zaman da bu şekilde kötü hisseder miyim acaba, ne dersiniz 😔