Tabi ki çok güzel. Benim de 10 aylık bebeğim var. Bebekten öncede vardı. Günlük süpürmek için gayet yeterli. Maddi durumunuz el veriyorsa kesinlikle alınması gereken ve hayatı kolaylaştıran birşey. Örneğin ben bulaşıkları toplarken o süpürge yapıyor. Günlük işim yarı yarıya düşüyor. Benim ki xiaomi ama şimdi alacak olsam roborock alırım.