Busegem
Doğduğundan beri arada bi verdim. Hergün olmasada aklıma geldikçe. 6 ay öncesi Verilmesine gerek yok ama yeğenim sudan nefret ediyordu ek gıda döneminde baya sıkıntı çektiler sevdirmek istedim herhalde o yüzden verdim açıkçası. Şimdi ek gıda da alıyor suya itiraz etmiyor içiyor çok şükür.