Merhaba anneler kızım 25 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık hep altına kaçırdı daha dogrusu lazimliga oturuyor uzun sura yapmiyor ordan kalkinca yapiyor 😭 ama zamanla alışacak biliyorum sıkıntı degil.kaka yapmadı hiç korkuyorum kabiz olur yapmaya yapmaya diye bu konuda yapabileceğim birsey var mı acaba ? Birde gece nasıl yapmalıyım hiç uyandirmasam zamanla kendisi çişi gelince kalkar mı uykusu çok ağır uyandimi uyuması da bir dert olacak biliyorum 1 aylikda kızım var zorlanacagimi düşünüyorum oyuzden huc uyandırmasam ne gibi sıkıntılar olur acaba