Hanımlar selam,bebeğim 8,5 aylık ve gece uykusu bölük pörçük,artık işe dönme vaktim de yaklaştıkça eşimle uyku saatlerini daha da düzenleyelim çok geç kalmadan dedik(olduğu kadar geç kaldık zaten) En son doktor kontrolümüzde de doktorumuz şu saatte kalkacak işte öğleden sonra 1,5 saat sonra yarımşar saat iki tane şekerleme yapacak dedi ben yarım saat uyutup uyandırmaya kıyamadım her neyse sorum şu asıl mesele de burada başlıyor ki o saatlere uymuş olabilmek için bebeği misal 1 saat uyku yapması gerektiğinde o 1 saati geçiyorsa uyandırıyor musunuz?