Bizde dün sünnet olduk , mecburen dikişli oldu. İlk üç gün bardak koymamızı söyledi yarın akşam banyo yaptırıcaz. Yarın banyo sonrası bezi bolca vazelinle öyle bağla dedi. Şuanda da thiocilline diye bi göz merhemi yazdı sabah akşam sürüyoruz , kantoran yağı 1 hafta 4 kez uygulanacak sonra 2 ye düşcez , ağrı kesicide calpol pedifen dönüşümlü verdim dün gece 3 aylık bu arada oğlum